Sample Free Malaysia

ASSALAMUALAIKUM..

Hasil carian imej untuk sample free

Siapa kat sini suka sample free? Ada ke tak? Ke aku sorang je? :P 

Cerita dia aku terjebak dari kawan aku kot. Dia asyik dapat sample free susu lah, pampers free lah untuk anak dia. Aku pon dah macam tertarik,nak jugak try dapatkan benda free macam tu untuk anak buah aku. Ahahaa. Pantas kan? Begitu mudah terpengaruhnya 

So bila sekali dah cuba, haa hambek kau memang tiap bulan ada je yang aku usha, kalau nampak menarik aku try lah isi form pastu tunggu je sampai barang tu sampai depan rumah :)

Sekarang aku nak cuba pengaruh kome semua pulak. Jomlah try wey tak susah pon tinggal nak isi form je ni, Ni ha ada beberapa barang yang korang boleh try.

  SUSU
  DIAPERS
 BARANGAN WANITA
 SKINCARE
 SYAMPU

Dan banyak lagi item yang menarik wey. Korang boleh je usha kat SINI SITU

Apa lagi gaiss boleh lah korang try pulak. Takkan nak tengok je. Ok lah aku nak pi sambung usha benda menarik yang lain ni. okbai

Sekian, Assalamualaikum
xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...