SINOPSIS BUKU FIXI : NOTA 3 by SHAZ JOHAR

NOTA: 3

“Aku nak bagi story bagus kat kau ni. Memang ada orang yang cuba nak bunuh aku. Aku ada dapat surat. Macam notis. Macam nota. Macam ni ha.” – Amri Adnan.
Kali ini Ray disogokkan pula dengan beberapa siri nota yang diterima oleh musuh tradisinya untuk dijadikan novel. Setiap satu nota itu mengandungi 117 patah perkataan dan kesemuanya berupa ancaman bunuh. Akibat rasa ingin tahu siapa pengirim dan apa kaitan angka 117 pada nota-nota itu, dia bersetuju untuk mencari jawapannya. 
Dalam pencariannya itu, dia telah menelusuri dua jalur yang berbeza: Antara memaafkan dendam lampaunya atau terus berperang dengan perasaannya sendiri.


* Aku dah baca bab awal kat Whattpad. Bagi aku cerita dia not bad boleh lah. So kalau korang agak teringin nak baca tu boleh usha kat Whattpad atau nak senang beli je lah yang 6pack tu.! berbaloi jugak gaiss. :) Ataupun korang boleh je beli kat Kedai Buku 1 Malaysia, dulu aku selalu beli yang 3 buah RM50. Haaa. itu pun not bad jugak. Hehehee

4 comments:

  1. nampak gayanye cm menarik jalan cite dia tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.boleh tahan lah cerita dia. sy sempat baca nota 1 je. yg no 2 xbaca lagi. hehe

      Delete
  2. Ala.. dah kuar yg ketiga ke.. 1 ngn 2 pun tak baca lagi.. makin bertambah list buku.. huwaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. beli kak. memang best buku ni. nida sempat baca yg 1 je. 2,3 lom lagi.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...